sâmbătă, 29 martie 2008

Summit-ul Pamantului sau Ora Pamantului- dezvoltare durabila

Ok, guys...here i am...ca un copil nou nascut care nu prea stie nimic. Dar nu va alarmati....promit sa invat totul foarte repede si sa va surprind...

Apropo de "surprins" ...tocmai am inceput ieri o carte despre CSR care spunea cum a aparut aceasta idee de Corporate Social Responsability....Inca din 1992 de cand cu 'Summit-ul Pamantului "(Viitorul nostru comun, dezvoltare durabila) si pana astazi, 29 martie 2008, cu Ora Pamantului (ora 20 ) ne-am dat si noi seama in sfarsit ca resursele Terrei sunt pe duca....Dar macar e o initiativa, si buna trebuie sa recunosc...

Eu ma gandeam mai demult cum ar fi sa avem o zi pe luna cand nu am mai folosi masinile....dar cel putin la noi in Romania sigur s-ar gasi cineva sa faca pe "artistul" si sa isi ia masina la serviciu... Sau sa procedam ca pe vremea lu nea Nicu'....in zilele impare sa circule doar masini cu numere impare iar ziua urmatoare cele cu numere pare....

Dar, in concluzie, pana cand domnii politicieni se vor gandi la resursele Pamantului, care se diminueaza "rapidissimo", pana cand vor intelege ca dezvoltarea durabila inseamna sa satisfaci nevoile de azi fara sa compromiti satisfacerea celor de maine, implicit a generatiilor viitoare... pana cand se vor hotari ca nu trebuie sa stranga "resur$e" numai pentru ei, pentru a deveni si noi o natiune colectivista....cel mai bine zic eu, sa stingem toti becurile la ora 20, sa ne ajutam singuri...

Niciun comentariu: