sâmbătă, 22 mai 2010

Grasimi si uleiuri vegetale - VIOTROS

Produse vegetale...oare ce cred consumatorii finali cand li se pune "pe masa" un termen ca "specialitate pe baza de uleiuri si grasimi vegetale"???

Recent, am participat la un focus group la una dintre cele mai importante companii de colectare, analiza si interpretare a datelor de piata. personajele cheie sunt persoane din grupele noastre targetate, platite sa participe si sa raspunda la varii intrebari - discutia este mediata de un reprezentat al agentiei care organizeaza focus grupul. Si apoi discutia curge...si curge...vreo 2 ore jumate...

Intre timp, noi, "the bad guys" stam ascunsi dupa un geam prin care "cobaii" nu ne pot vedea, si ii ascultam... respondentii se aseaza pe locuri bine determinate... jumatate sunt "hard consumers", ceilalti sunt light...Pana ne vin foile cu informatii "pe toti suspectii', ne dam cu parerea: "Doamna in bluza rosie are 28 ani si e contabil, iar cea cu parul lung are 32 si e casnica"... dintr-o data, usa se deschide usor, pentru a nu lasa lumina sa patrunda in camera - NU VREM SA FIM DESCOPERITI!! Nu trebuie sa uitam: LUCRAM "pe burta"!!! prin crapatura mica, 3 foi cu informatii atarna de o mana subtire! le acaparez si urmeaza confruntarea: "Bluza rosie are 34 ani...se tine bine...si e contabil! pana aici e bine! tipa cu parul lug, in schimb are 27 ani si e ITst...uuu, groaznic....

Din cand in cand tresarim...."AHAAAA.. deci de aia...de ce naiba nu ne-am gandit si noi la asta???...." sau " WTF?!?! col uterin??!?! ati tampit?!?! COL- vine de la colesterol!" cititi si voi ambalajul in puii mei!!!

Oricum, piata de "cascaval" vegetal, e inca una de nisa....putem spune ca exista doua Peak-uri (periode in care carerea este atat de mare incat o companie de distributie care nu are serviciile logistice puse bine la punct, nu numai ca nu va beneficia din plin de aceasta perioada, dar isi va pune clientii "in cap" si la final de perioada, service level-ul va fi unul scazut din cauza neonorarii comenzilor!!!). cele doua puncte in care volumele generate sunt maxime sunt in postul Pastelui si al Craciunului!

Viotros este unul din producatorii care isi pun amprenta pe aceste 2 puncte din trendul anual al produselor vegetale. Recent, acestia au realizat ca Romania poate deveni "o vaca de muls" asa ca investitiile par sa fie mai pregnante decat in anii precedenti. Exemplu: Focus group-ul care tocmai s-a terminat. Concluzia: SITUATIA ACTUALA NU E ROZ, DA' O COLORAM NOI INCET, INCET CM VREM NOI!!!!

keep in touch!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!