luni, 2 iunie 2008

Azi nu se mai intinde mana pt. "1 ban..."

Aseara am primit un link de la un prieten de-al meu, Spirulik...am ramas socata...adevarul e ca tehnologia de azi a evoluat enorm, asadar si gandirea omeneasca. Oamenii sunt mai inventivi, mai extrovertiti decat in trecut. Si cand zic Inventivi ma refer si la cershit...

Ia priviti cum fac domnisoarele din ziua de astazi niste banutzi cinstiti...nu i-a trebuit decat o rochita scuta si un sutien care se desface mai repede ca gandul...Probabil i-au trebuit pt.a-si plati datoria din barurile din Regie sau cine stie?!?!...a mancat banii atribuiti regiei de camin si acum trebuia sa faca rost de ei, repede, eficient si fara sa depuna prea mult efort.

dar fetitzo, daca tot ai talentu' asta si nu te deranjeaza sa te despoi in fata oamenilor din metrou, care probabil veneau obositi de la munca, atunci eu zic sa iti iei inima in dinti si sa te angajezi la un bar de ala de specialitate....stii tu ce zic...

Si daca ai facut toata mascarada asta in urma pierderii unui joc de "popa prostu'" pe porunci cu prietenii, atunci eu zic sa iti schimbi prietenii, ca astia or sa te duca la sapa de lemn...

Ca sa vedeti despre ce vorbesc...striptease:ultima moda in materie de cershit...AICISHEA....boys...enjoy...

Niciun comentariu: