marți, 3 iunie 2008

Football joy overcomes anything...

Si asa cum v-am obisnuit in fiecare saptamana, v-am pregatit locul intai al clasamentului AdAge. Si cine ar fi putut sa fie atat de inventiv?...ei bine Agentia Santo...care vrea sa ne arate care pot fi pericolele unui meci de fotbal Argentinian...



Acestea sunt difuzate in seturi de cate trei, in timpul unui meci: una la inceput, una la mijlocul meciului si cea de-a treia la sfarsitul meciului...oricum ideea e geniala...cred ca lipseste totusi un EMO din setual ala...

Stim ca exista o competitie uriasa intre Pepsi si Coca-Cola...si mai stim de asemenea ca strategia lor de a acapara market-share e una cat de cat diferita. Campania Coca-Cola e una family-oriented, pe cand cea Pepsi vrea sa atraga publicul tanar, ca dovada avem sloganul lor "Play on"....

As far as i'm concerned, I strongly believe that Coca-cola pierde din cota de piata, si s-a gandit sa isi mareasca targetul...Sau, mai exista o posibilitate: ajungand in stadiul de maturitate al produsului oferit, incearca strategia de loializare a cumparatorului, aratandu-i ca ii pasa si de fotbal...Nu foloseste vedete, asa cum face Pepsi, insa a stiut sa isi aleaga o reclama care sa ramana in mintea consumatorului...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hai ma Andreea, destea ne dai noua. Ce sadic:)

Anonim spunea...

Si nici la comenturi nu se vede litera m