miercuri, 18 iunie 2008

IMN

Nu....nu este imnul Romaniei, pt ca Romania se intoarce acasa...si odata cu ea si imnul ei...

Am gasit pe mult prea maritul YouTube un imn...sa va spun cum sta treaba...

La capitolul messanger, specia noua de tineri din tribul nostru mare si incapator de oameni, traiesc intr-o lume virtuala. Eu una am "prieteni" pe care nu i-am cunoscut niciodata,si nici nu vreau; cand am incercat sa intru in vorba cu ei , pentru a lamuri situatia mi-au raspuns ca au 12, 13 ani si ma intrebau daca nu ne intalnim si noi sa ne cunoastem mai bine...say what, honey?!?!...asadar...la mine sunt trecuti la "Idioti"...imi pare rau pentru ei...In fine, imnul urmator caracterizeaza multe persoane mess addicted, care terminarea programului de lucru din fiecare zi inseamna mana cereasca. Ajung acasa si se relaxeaza pe mess...si incep; O sa va citez numai cateva din multele pe care le primesc eu...unora le-am dat ignore, dar pe altii ii pastrez, ca sa se "amuzeze" si persoana mea in zilele innorate:

vally bossu (6/18/2008 12:16:58 PM): sall all cf??????????????
byencutzzasukra_09 (6/17/2008 12:39:39 AM): lome o seara buna in continuare.....nb....vb maine dimineatza pa pa ....ji iubitzi-va moult
byencutzzasukra_09 (6/17/2008 11:51:48 PM): care vrei ma sa te fac un gagik???buzz
byencutzzasukra_09 (6/5/2008 11:06:03 PM): care esti din beiu buzz k vreau sa va zic cva(scz d mass)
byencutzzasukra_09 (6/2/2008 10:52:50 PM): BuZurile inseamna ca vrea sa se combine cu tine! da mai departe si vezi cate buzuri primesti ) BUZZ!!!(scz d mass)

si acum..tadhaaa....

byencutzzasukra_09 (6/4/2008 11:08:58 PM): Da-l mai departe si afla parerea celorlaltzi despe tn: 1. esti dragutz/a 2. esti sooper dragutz/a 3. esti d gashka 4. imi esti drag/a 5. aratzi destul d bn 6. aratzi prea bn...... 7. imi plc d u 8. esti soooper energic/a 9. esti unikat/a 10. dak n-as avea prienten/a m-as comb q tn 11. dak n-ai avea prieten/a m-as comb q tn 12. dak m-ai intreba dak as vrea sa fiu q u sigur as zike da 13. as face sex q tn 14. sunt mort/a dupa tn 15. fac c vreau din tn 16. faci c vrei din mn 17. t vreau 18. vreau sa ies q tn la un suc 19. d'abia ast s t vad din nou 20. t ador 21. esti praf 22. nu imi plc nik l tn 23. niki nu vreau sa t my vad 24. t displac 25. t iubesk .. rasp ...dak te tzine

Astea sunt doar cateva din minunatele perlishoare pe care le scot MESSUITORII din zilele noastre...o parte din ei, cei care si mananca la calculator, si dorm la calculator..tind sa cred ca au si olitza langa ei, pentru a fi prompti la bazuri...

Asadar, sa nu mai lungim vorba...Ladies and gentlemen...have a nive evening!

2 comentarii:

KamZara spunea...

=)) Foarte tare! Si imnul si massurile pustilor. Sa mai pui mass-uri din alea ca-s tare amuzante si nu toti avem norocul tau de a avea astfel de specimene in lista :)

Octav spunea...

he he misto

uite facusem si eu un desen pt melodia asta pe vremea cand a aparut:

http://smokingcoolcat.blogspot.com/2007/09/doua-puncte-paranteza-paranteza.html