miercuri, 9 aprilie 2008

Build your know how....MultzumeX Fanilor....

Da ...azi a fost o zi plina...am simtit ca acolo undeva, intre mine si eu, exista o parte careia ii place sa interactioneze cu oamenii, ii place sa fie creativa, spontana, plina de viata...imi place partea asta, si vreau mai mult....


Am fost la Conferinta si workshop-ul Business, in cadrul programului Akademics 2.0...Powerful Public Speaking...Eduard Ezeanu e un tip super...intr-adevar poata sa stinga un vulcan, asa cum se descrie pe el insusi....


Ne-a demonstrat tuturor ca arta vorbitului in public e overwhelming daca esti o persoana cat de putin deschisa catre ea...Sa stii sa spui totul pe fata...sa nu te cenzurezi (am observat ca de fiecare data cand dadea cuvantul, intreba dc ne-am hotarat numai dupa 3 secunde..."altfel te cenzurezi dupa 3 secunde si cauti alt raspuns care crezi ca ar incanta publicul mai mult, cauti ceva care crezi tu ca ar dori publicul sa auda" zice el)...


Am mai inceput odata un curs de debate YnterAct...dar m-am lasat...nu ar fi trebuit...dar mergem cu totii inainte si incercam sa reparam...cat se mai poate...sunt altii care nu mai pot...


Azi am realizat ceva: in generala, visam sa ajung doctor...mai tarziu visam sa ajung profesoara....Prin liceu m-am gandit ca job-ul de avocat "m-ar coafa", dar cum nu puteam sa imi iau mie insami apararea in fata alor mei, dupa cate vre-una "roz"..am lasat postul liber pt. unul care chiar se pricepea....Mai prin clasa a 11-a am zis ca dau la Poli, apoi m-am sucit ca vreau Finante-Banci....si iata-ma acum in anul 3 la REI, cu multa durere in corason, si cu "unghia in gat" ca nu am dat la Arhitectura...


Dar incerc sa remediez, pt ca am descoperit acum, in ultimul an, ca ador Marketingul si PR-ul...si lucrurile care chiar iti plac in viata ies la suprafata...numai ca tre' sa gusti cat mai multe...sa ai habar ca exista si mai apoi sa incerci....sa iti construiesti mai apoi un Know how...si sa-l pui in practica...nu-i asa greu...


MultzumeX FANILOR si tuturor celor care m-au ajutat sa ajung pe aceste culmi ale gloriei...[glumitza](cei prezenti azi la workshop stiu de ce...)

Niciun comentariu: