luni, 21 aprilie 2008

Week-end plin...


Odata la doua saptamani plec la Pitesti...e frumos acolo...liniste, curat...Orasul e deranjat rareori de evenimente majore cum ar fi Simfonia Lalelelor de anu asta...defapt, din perioada asta...orasul e plin de flori, de oameni curiosi, de sute de copacei, arbusti si alti hibrizi. E aglomerat. E fumos. Imi place...




Sambata de dimineata am fost la Biserica, pt a imparti cele de cuviinta pentru bunici...ei bine, am asistat la un mini-show... am fost shocata sa vad langa mine un valvoi de foc...si s-a intamplat instant, ca o minune, ca un semn...o ruda a doamnei(from what i could tell ) freca la ea de zor, chiar dc. roiul de foc nu mai era..." daca mai era vre-un fir de foc la radacina parului?"...hmmm...mda!sigur!...

Am ajuns acasa. Toate bune si frumoase pana m-a apucat spiritul casnic...stau la 3...ei bine, am simtit cum obiectul pe care intentionam sa il scutur pe balcon (o carpeta de bucatarie) imi scapa de sub control, si...m-am vazut nevoita sa infrunt intunericul de pe scara si sa cobor pt. a recupera obiectul...

Seara, fosta mea colega de balca din liceu m-a invitat la un cico in Mall...hai...cand am plecat, m-am oprit direct in Zahana, la o intalnire cu fosti colegi de pe vremea Abecedarelor si a Lucrului Manual(cls I-VIII)...nebunie generala..."diXtractie" pe cinste...

Duminica dimineata am facut cunostinta cu verisorul meu cel mic si sexi...are numa' o saptamana...e un dulce si il cheama Andrei...e tizul meu...am plecat din petrecerea de la Pitesti unde i-am serbat pe: Sor'mea= Florina, Unchiu' si verisorul primar= Florin si tati= Gheorghe...si am ajuns in petrecerea din Bucuresti, la George al meu...si ziua mamei lui...O Doamne...Sparta de oboseala, nici nu am mai vrut calculator...ce teme?!?! ce blog?!?!...aaa dar cu toata agitatia asta am uitat sa mentionez Locul I la Sesiunea de Comunicari Stiintifice, ASE...i-am innebunit pe toti...am avut o prezentare ge- ni- a- la...

2 comentarii:

Ionut spunea...

Felicitari pentru lucrare :) si pentru week-endul plin de activitati extrablogariale :P, daca nu ai lua pauze nu ai mai avea ce scrie pe aici :), trebuie intai sa traim ca sa putem blogări :)

Anna spunea...

Ce laleleeeeee :X Felicitari pt prezentare :D