marți, 1 aprilie 2008

FACT: NATO today, tomorrow...who knows...

Am scris acest post cu un scop...Chiar daca ne-au inchis marile bulevarde ne mai lasand nici macar Salvarea (eee... Salvarea sa mai astepte!...ce daca are pacienti...trece Bush mah, ce naiba...facem impresie proasta), chiar daca ne-au bombardat cu stiri...chiar daca mi s-a anulat rezervarea la Casa Valencia(restaurant cu specific spaniol, zona Cotroceni) pentru ca...Bush tre' sa vina in 2 ore maxim... chiar daca o sa fie balamuc total in capitala, cand spui NATO te gandesti si la lucruri bune.


NATO...sigur daca il intreb pe tati meu ma tine toata ziua sa imi explice ce si cum... e militar...si mama...e pe aceeasi unda cu tata...

Ziarul Financiar spune azi ca :"In cei cinci ani de cand a aderat la NATO, Romania a atras investitii straine in valoare totala de 28,1 mld. euro, adica o medie de 5,6 mld. euro pe an. Media anuala este de opt ori mai mare fata de perioada 1991-2002, adica inainte de intrarea in Organizatie - atunci, Romania a atras in total 8,5 mld. euro, adica o medie de 708 mil. euro pe an."...

Foarte bine...macar atat sa faca si pentru noi...si pentru ca suntem considerati (pompos as putea zice, dar chiar suntem...) "o adevarata poarta spre Occident" am devenit tara care ii atrage cel mai mult pe investitori, intrecand Polonia, Cehia si Ungaria...

Inca din 2003 investitiile straine were one of the few things that didn't damage Romania's image... Da matale un zoom pe poza si ai sa te lamuresti cum sta treaba....



Deci, chiar daca suntem revoltati ca ne-au scos din rutina noastra cea de toate zilele haideti sa stam linistiti si sa vedem ce se intampla...

3 comentarii:

Ana St. spunea...

asta e inadmisibil...cum sa iti anuleze rezervarea la VAlencia :(...firar el sa fie de bush

Bianca H. spunea...

macar nu mai este atat de aglomerat orasul...imi si place dar imi si displace

Andreea spunea...

da...e bine ca o sa se termine cat de curand...desi e bine sa vezi strazile atat de aerisite...