luni, 14 aprilie 2008

I love the world...i lov dis ad...

Am gasit azi un site de advertising...tv ads...

Vedeti mai jos un commercial care pe mine m-a impresionat...seamana cat de cat cu campania de PR ApaNova, "Bucurestiul Meu"...Imi place Discovery Channel, I really do...nu am timp in schimb sa ma relaxez seara, la un ceai , in fata TV-ului...Fu.k School...well, not really...

Oricum, sa revenim ...It never gets old, huh?...ei bine, dc. nu avem grija de el, tot ce apare in clip o sa devina poveste,basm, feerie, vis...iar copii copiilor nostri o sa se intrebe...What did we do wrong to deserve this wreck? this left-over?...si o sa adoarma infrigurati in intuneric, gandindu-se la ziua de maine, care le poate oferi doar caldura solara...nimic mai mult...nici macar apa..Petrom s-a implicat in programul de CSR in 2007, intitulat "Resurse pentru viitor".Noi de ce sa nu ne implicam? Here you go... think of it...reflect on it..and then take an action!



Frumos, nu? Acum urmeaza partea dura...

2 comentarii:

Ionut spunea...

In primul rand Welcome to the Blogosphere, am vazut ca si tu esti noua, ca si mine de fapt.
In al doilea rand : Keep up the good work , I like what you've done with your articles and theres a place for you on my blogroll now ;)

Ana St. spunea...

aa..le stiu pe astea...imi plac:D