sâmbătă, 12 aprilie 2008

Dati-mi filme...lots & lots of them


Cine ar fi crezut ca a te uita la cat mai multe filme iti va fi de folos vreodata?...Pentru unuii este, pentru altii mai prin parti , asa...Si daca cineva m-ar intreba cam care cred eu ca e rolul filmului in viata...uite cam asa as raspunde:

1. Eu iau unele filme ca pe un promotion tool...cu cat arata mai bine ecranizarea, cu atat mai mult creste curiozitatea turistilor si dorinta de a vedea locuri noi.

2. poti sa intri si tu in discutie cand toata lumea vorbeste de Prison Break

3. ajungi sa afli mai tarziu ca "Lord of the Rings" s-a filmal in New Zealand

4. cand pleci in excursie poate vrei sa mergi si tu unde s-a filmat Braveheart. You've seen the film, now do the holiday...

5. dupa ce vezi un film cu pretenii, la un suc si-un pufulete, ai si ce sa discuti

6. cu ocazia filmului mai iesi si tu la un MOL(mall) sa vezi pipitze...

7.(ajungi spre sfarsit sa porti ochelari)

8.(ajungi sa iti pierzi noptile urmarind serialele din Heroes si Lost pana vine vremea sa pleci la facultate..."oricum nu ma mai duc, ca e profa naspa. asa ca stai sa mai trag 3 episoade...sa termin seria. sa fiu si eu in pas cu lumea...")


9. SAU, cel mai bine, ajungi sa participi la Sesiunea de Comunicari Stiintifice(asa ca mine) prezentand tema " Movie induced turim. From seeing movies, to visiting places"

10. moreover, poti ajunge ca domnul Tony Reeves care, dupa 8 ani de vazut film dupa film, si intre pauze tot filme(poate de scurt metraj) a scos o carte.The Worldwide guide to Movie Locations. Spune ca in momentul cand a dat cu nasul de Londra, deja stia strazile. De ce?! pai nici nu vazuse inainte An American Warewolf in London, Repulsion, the Servant, Secret Ceremony sau Peeping Tom.

Dupa ce termin de postat, ghiciti ce fac?!? Am marea prezentare vineri, asa ca imi fac temele.

Lights! Camera! Tourism!...:P

Un comentariu:

Bianca H. spunea...

dragut, apropos la ce facultate esti?:))