vineri, 11 aprilie 2008

Hartzogaraie


Asta nu imi mai trebuie...nici cu asta nu mai am ce face...pai si cu foile astea de anu' trecut ce sa mai fac? ca nu ma mai uit eu pe ele...si chiar de as avea nevoie de ceva informatii netu' imi face toate poftele...da' ia uite si cate foi am tras la xerox....Da' pana la urma ia hai sa fac curat in toate foile astea...

Si uite asa, toata hartzogaria mea si-a gasit finalul intr-o punga mare de plastic...Destinatie: RECICLARE...si daca ar fi fost tomberonul mai aproape de mine ar fi fost si mai bine...oricum...un pas mic pentru mine, un pas urias pentru omenire...kind of...

Ma gandeam cata hartie se foloseste aiurea...doar pentru insemnari...ar trebui sa ne cumparam toti lapto-uri super slim, sa ne fie utile pt. a stoca all the necessary data,(in cazul in care nu avem memoria buna si totodata am avea $ necesari....), cu scopul de a salva padurea, sau ce a mai ramas din ea...

Ieri m-am simtit un om responsabil, care si-a atins obiectivele. Si am sa mai fac asta. Cat de curand. Si am intrat si in hartiile prietenului meu...Say whaat? Out of question...da il conving eu pana la urma...sa zicem ca am facut o mini campanie CSR...da...sweet..

Niciun comentariu: