vineri, 25 aprilie 2008

Pamuk asta....

Dau si eu sa ies din metrou sa vad soarele, ca de...a venit primavara si dau cu ochii de Pamuk...Dau sa intru la metrou...tot nenea asta....Dau sa plec la facultate, tot el pe pereti....

Bai nene, da' cine e Pamuk asta?...ajung acasa, dau un search pe google...si mare mi-a fost mirarea sa aflu cine e defapt acest "nene" care ma agaseaza peste tot si care ma hartuieste indirect cu privirea lui de om calm. M-a tot privit asa de prin afise (si se uita fix la mine...:P) vreme buna...Pana m-am hotarat: Gata dom'le! de azi eu il urmaresc...si l-am cautat pe net....da matale click pe titlu...

Domnul asta a luat premiul Nobel pt. literatura, devenind primul turc laureat al acestui premiu. Pesemne ca le are in ale scrisului....intentionez sa ii citesc o carte luna asta...sa vad ce inteleg...

3 comentarii:

Ionut spunea...

Bafta la citit

PS: nu ai reusit sa bagi lista de link-uri ? N-am explicat bine in mail, sau nu ai verificat, vezi ca am trimis de la joshulica@yahoo.com

Ana St. spunea...

am citit si eu "Ma numesc rosu",e ok cartea,putin cam lungi anumite pasaje,dar merge.

App....Paste fericit! :D

Anonim spunea...

Orhan Pamuk este un scriitor care merita intr-adevar a fi citit - chiar si daca se lectureaza numai Ma numesc Rosu. Am scris o recenzie (si l-am citit) pe PRwave inainte de anuntul cu premiul Nobel - insa am recomandat cu drag lucrarea. Prieteni de-ai mei (sau chiar doar cititori ai site-ului) au cumparat-o si au ramas placut marcati.

Lectura placuta asadar!