miercuri, 21 mai 2008

Enigme

bai copii...am primit un mass de la o prietena...incercati si voi(va promit ca nu va inchide calc sau ceva de genu, nu baga virusi, nu da Format)..eu nu le stiam, dar mi-am luat inima in dinti si le-am incercat....

3 lucruri pe care Microsoft nu le poate explica ~



1. Un indian a descoperit ca nimeni nu poate crea un folder oriunde in calculator sub numele de "CON". E ceva ciudat si inexplicabil!...la Microsoft,nimeni din echipa nu a putut explica de ce se intampla asta! INCEARCA ACUM,NU SE VA CREA UN FOLDER "CON" ~

2. Pentru cei dintre voi care folositi Windows,incercati asta: 1)Deschideti un fisier gol Notepad 2)Tastati "Bush hid the facts" (fara ghilimele) 3)Salvati-l ca orice doriti 4)Inchideti-l si redeschideti-l. Ati observat? Nimeni nu poate explica ~

3. Deschideti Microsoft Word si tastati =rand(200,99) Apoi apasati Enter si vedeti magia! numi vine s cred k au functionat toate incredibil


eee..cum e?