vineri, 30 mai 2008

We're better.Connected...

am gasit astazi o reclama care a fost plasata pe locul intai in clasamentul Top 5 al Advertising Age.Com...de saptamana asta...a companiei VCCP and Motion theory, UK... pt. compania de telefonie O2 Oxygen...

reclama e bestiala, ursuletii sunt criminali, iar ultima faza cu lunile alea multe si cainii cantatori, care luni isi folosesc mai apoi energia pt a lumina un concert mi se pare geniala...si melodia din background mi se pare bine aleasa, pt. ca exista o completare in imaginile auditive si cele vizuale.

de asemenea, o reclama de la noi, nu stiu sigur dc e produsa in Romania sau nu, dar ruleaza pe micile ecrane e cea la inghetata Aloma...pe care o caut pe Youtube de 2 zile si nu o gasesc....dar e geniala, si mi se pare prima de genul asta...

dar sa nu o mai lalaim...here you go...rock it out!!!



and remember: we are better, connected!

2 comentarii:

Anonim spunea...

si mie imi place ft mult reclama de la Aloma... mai ales melodia. Pacat ca nu stiu cine o canta :(

Unknown spunea...

Acesta este link-ul pe youtube

http://www.youtube.com/watch?v=z6vBookI0ew

melodia este in limba italiana. Si eu o caut dar deocamdata asta e tot ce am aflat.Daca aflati numele formatiei sau a intrpretului va rog sa-mi scrieti la adresa terpeacalin@yahoo.com

multumesc!