vineri, 23 mai 2008

Sfarsit...end...kaput...over...This is the first day of the rest of my life

Da...azi s-a incheiat!...a fost ultima zi oficiala de facultate..
restul "e detalii"...sesiune, licenta, master...alte probleme pe capul nostru...

Dar le-a plouat...rau de tot...juma' de ora am fost prinsi in ASE, fara drept de replica...cu sau fara voia noastra...La intrebarea unuia dintre profesori...azi am zis "Da!"[ca la nunta]...numai ca da-ul asta a fost raspuns la ..."Azi e ultima voastra zi de facultate?!?"...

Si ca tot m-am gandit la nunta...si pentru ca a plouat...stiti ca ploaia la nunta inseamna ca o sa ai noroc de bani...si cum no am zis "da!" la nunta noastra a tuturor cu viata noastra de aici inainte, pt. ca este un nou iceput dupa un sfarsit mult asteptat, un pas important....deci...Da Doamne sa vina si banii aia!...

So wish me good luck...oh...and I need HUGS!

Un comentariu:

Alina-Grigore spunea...

vai vai cat m-am deprimat si eu pe 23.....gata s-a terminat perioada de frecat menta si de studentie....de acum incolo ar cam trebui sa fim "on our own".....God.....