vineri, 9 mai 2008

"je veux la bonbon" sau " do it safely"

Poate toti ne amintim cum, in tineretile noastre, ne faceam parintii de ras prin magazine urland dupa "mingea aia verde".,.Nu ma mami ca iti iau alta data!..."Nuuuu...acumaaaa"...si ne tavaleam de colo colo, doar sa primim mingea...ei bine, diferenta dintre eu-copil-mofturos-in-tinerete si copilul mofturos din reclama e ca eu nu am fost o "greseala"...

Cu toate astea, ochishorii lui verzi innecati in lacrimi parca vor sa vada neaparat in cos o punga de ceva dulce...Papilele lui gustative vor si ele un pufulete, un chips, ceva...orice...E dulce copilu'...da' eu l-as fi lasat acolo...Intrebarea mea e: de ce copilul a ramas la tata? ok...whatever..Don't tell me.I don't even wanna know what type of mother SHE would have been...

Therefore, here's the TV ad, and remember.."Fun. Sexi. Safe!"...Enjoy...:*

Niciun comentariu: