marți, 20 mai 2008

And this is only a part of what we call "Life"

am scos niste poze, mai vechi de vreo luna...









Semnatura aia...da...de ce am pus-o pe blog...hmmm...pai pt ca ma enerveaza...Tot pitestiul e plin pana la refuz de ea....oamenii spala gemurile, iar in cateva zile e la loc...asta am luat-o chiar de pe usa blocului...e pe pereti, pe tomberoane, pe geamuri, usi...e agasanta...o pot numi Hartzuire Vizuala!...si am un mesaj pt persoana care nu mai poate sa se abtina, poate citeste blogul asta si isi recunoaste opera de arta:

"Bai capcaunule! Daca te prind care esti, te dau cu capu' de toate semnaturile astea ale tale" Feng Shui" sau cum le-oi numi tu...stau langa tine cu jandarmii pana le speli pe toate, chit ca imi pierd vara cu tine! daca ai talent, fructifica-l...Ceapa mamicutzii tale"

Un comentariu:

Ionut spunea...

SUper poza cu păpuşa floarea soarelui, îmi plac culorile, şi cea cu razele soarelui a ieşit cool :)