luni, 19 mai 2008

Un post TV de advertising, asta as vrea!

Ma uitam zilele trecute la tv, si nu am gasit un program care chiar sa imi placa, sa stau in fata televizorului si sa nu mai vreau sa plec...ma rog, in afara de Euforia, la care imi plac anumite emisiuni...imi plac Discovery,
History din cand in cand...dar ca sa existe un post care sa ma invete advertising si reclama nu este...ar fi un "Marca Inregistrata" sau "Apropo TV", dar astea sunt emisiuni, intr-adevar facute pt. iubitorii de advertisind, dar reprezinta entitati mici din tumultul de emisiuni ale postului resprectiv...

Eu vreau programe educative pe domeniul advertising, reclama, marketing and so on...oare in alte tari exista asa ceva? ca la noi nimeni nu ia initiativa...

SO...Due to the fact that i don't possess the necessary financial capital to proceed in developing such a project, please be invited to take action, so i can benefit from it, too...

Am ales niste poze, ca sa ne amuzam cu totii,
dar nu de creativitatea unor oameni, ci de mesajul transmis...
Panadol si Blush lenjerie ofera spectacol! You wild out!

till next time, have fun!

Niciun comentariu: