sâmbătă, 3 mai 2008

"Stii ce vrei, tot Andrei"...

Azi m-am intors de la Busteni...cu toate ca toti ne-au sarit in cap sa nu ne ducem, ne-am dus si am avut parte de super vreme....Am facut gratarel la Gura Diham,fiind si noi parte activa la Marea Sfaraiala* si chinuindu-ne sa gasim un loc unde sa nu fie afisat semnul:




Altfel ne trezeam cu domnul urs ca ne batea pe umar...."uziti mai baieti?!?! Hai repede, bagati-mi in traista frigaruile alea si mititeii, dati-le voi disparute...Hai repejor ca sa nu va mai tai bilet aici...Ori vreti sa avem probleme?"



Ne-am intors pe Campulung Muscel. Dupa ce ca stomacelu’ meu intors pe dos de la serpentine urla fioros: "Scoate-ma afara din masina!!!!! Vrei sa te ajut sa dai la boboci??? zii, vrei?!?!"...am mai si fost bombardata cu mesaje electorale care mai de care...

Unul suna cam asa: "Stii ce vrei, tot Andrei!"; util actualului primar PNL in Campulung Muscel, Dl. Calin Andrei....Asta da...suna cat de cat normal , dar urmatorul?...."Andrei prima data, Primar a doua oara"..adica ce? am inteles: vrea sa fie a doua oara primar...dar "Andrei prima oara?" ce vrea sa insemne?...


*Marea Sfaraiala= denumire data de cunoscatori(Spau si Georgel) unei activitati de o amploare importanta; activitatea consta in punerea unei cantitati enorme de mititei si carne pe gratar, astfel emitand un zgomot placut urechii numit "Sfaraiala". Evenimentul Marea Sfaraiala are loc in zile de sarbatoare si reuneste consumatori din toate partile tarii.(am debitat super definitie, nu?!?!)

Si aici, servite direct pe tava,(inca avand miros curat si proaspat de munte, posedand culori vii si imbietoare) 3 poze din acest weekend...enjoy...





2 comentarii:

Ana St. spunea...

sa votam neaparat cu el :))

Ionut spunea...

SUper misto :)

Bine ca nu a vrut ursu' sa va lase o urma de laba :)))):P

Imi place mult poza cu palaria :)