sâmbătă, 10 mai 2008

Esspresso myself...cu o cafea...:P


Dimineata devreme...imi dezlipesc o geana...si pe a doua. Soarele ma zoreste sa ma ridic din pat...Hai odata! k vine pranzu'...Ce sa-i faci? Nu te lasa si cu asta basta...imi pun de o cafeluta...E gata! stau langa ea si doar o admir. Miroase tare bine! Ia sa vedem ce merge cu o cafelutza ca asta? Cateodata ma mai apuca zbenguiala, asa, de nebuna...Lasa ca face bine la moral!...

Alte dati, dupa cafea ma ia somnu' la loc. Imi pun pilota in cap si adorm iar. De data asta nu a fost asa...Mi-am gasit melodia de suflet ce merge perfect combinata cu o cafea sau ciocolata calda...Ciuliti urechile si luati aminte!...O modalitate foarte shmechera de te inviora instant...

Un comentariu:

Anonim spunea...

hmmm....miroase tare bine piesa asta, acompaniata de clinchetul cestilor aburinde de cafea cu aroma de rasarit...