sâmbătă, 10 mai 2008

vezi cu cine te pui, ca s-ar putea sa ti-o-ntoarca...

Din categoria mult prea cunoscutelor zicale:"De te pui cu mine bine, iti dau haina de pe mine. De te pui cu mine rau, te fereasca Dumnezeu..." am pregatit aici 3 reclame la mult prea cunoscuta companie de delivery DHL, care au aparut pe micul ecran in ordine cronologica, asa cum si cei de la Coca Cola au difuzat o serie de episode "Fabrica de fericire", legate intre ele.

Papagalul, care este personajul diaboloc si foarte inteligent in situatia de fata, decide sa i-o intoarca matzei cu varf si indesat...Iata prima parte:Intriga!



Iar acum, replica:...>:P



si cum diabolicul din papagal nu s-a saturat sa iasa la suprafata, enjoy the second reply...

3 comentarii:

Bianca H. spunea...

hahahah, foarte tare:)

Ionut spunea...

Doamne am ras de m-am prapadit :)))))
Super misto, mc pt ca le-ai impartasit si cu noi :D

PS> M-am intors in blogging :D , am raspuns si la leapsa :D

Anonim spunea...

Prea tari. Imi plac animalutele:))