miercuri, 7 mai 2008

Leapsa de la Pocket...

hai k asta e taree de tot....fiti antena:leapsa de la Pocket


1)randul4, pg 18 din cartea cea mai la indemana:
"If different departments in a company understand quality differently, then the strategic plan will not be in alignement"ok....moving on to the 2nd one.

2)Fara sa verific, ora este....11:35?
3)Verific acushica....=)) 11:25..
4)Cum sunt imbracata...pijama verde, tricou galben...+ shake de banane cu nuca...yammy...

5)Inainte de a raspunde la chestionar m-am uitat pe youtube la "cea mai tare reclama"
6)In afara de sunetul calculatorului mai aud o combinatie de sirena de politie cu un zgomot de renovare, bocaneli, + niste pasari la geam...
7)luni, la Mall, am baut o ciocolata cu scortisoara si frisca si sprinckles...
8)Ce am visat ieri noapte...pai ma intreba unu de cand nu m-am mai ras pe picioare...:))))

9)adineauri, la reclama am ras ultima oara...
10)un poster cu 2 lovers si o palarie de cowboy adusa de mine din State
11)daca as deveni multimilionara peste noapte(Doamne ajuta,dar slabe sanse) primul lucru pe care l-as face: mi-as cumpara un bilet de 2 saptamani in Dubai la Burj-Al-Arab...

12)ultimul film: Stan si Bran(Laurel& Hardy): The big Noise
13)ceva neobisnuit azi...ink nu am iesit din casa....:P
14)Foarte shmecher...acest chestionar
15)stiu si iubesc sa fac tot felul de shake-uri...de toate culorile oricum, oricand, oriunde....

16)prenumele fetitei mele...Noemi...(ma rog, pt cand o sa vina...)
17) pas la 18....
18)da..dar nush unde...
19)ai fost o dulceata si inca esti...ce sa-mi spuna Dumnezeu cand intru pe portile Raiului..
20)Vremea as schimba-o asa cum e mai bine pt toti...si as mai schimba caloriile tuturor dulciurilor...Zero calorii ...

21)sure ca imi place sa dansez...
22)george Bush? .....SUA?
23)ULtima chestie la tv a fost Inima de Tigan...
24)Cine sa preia shtafeta?...Ionut...si cine mai doreste...

Niciun comentariu: